Minimundos ve la luz

Hoy martes, día 6 de Mayo, este blog ha salido a la luz oficialmente. El acto tuvo lugar en el Centro Español de Nuevas Profesiones de A Coruña, al cual acudieron personalidades de la talla de Telmo Rodríguez, director del blog Intergourmet, y José Salgado, fotógrafo de Hércules Ediciones, acompañados por profesores y alumnos del centro.

Este acto fue presentado por Isabel Tella Romay, colaboradora del blog, que explicó detalladamente el contenido de éste, apoyándose en medios visuales.

La inauguración de Minimundos se clausuró con una degustación culinaria para todos los presentes. Con este blog estamos cumpliendo nuestras espectativas de llegar a vosotros; por ello, queremos agradeceros que hayáis apostado por este blog. Creemos que le espera una larga vida, y eso es lo que deseamos.

Queremos reiterar nuestros agradecimientos por habernos elegido. MUCHAS GRACIAS!!!!

Cyra Sestayo y Ada González

Anuncios

4 comments

  1. telmo · mayo 7, 2008

    O de personalidade soa a maior, que medo.
    O acto estivo ben, moy ameno, “os lo habeis currao”.
    Si me permitides, sin animo de darlle leccións a ninguén, fagovos un comentario:
    Aproveitando que tedes un “profe” como Cristovo, pedidelle que fos axude a formar un equipo de dirección, con coordinadores , redactores, e responsables tecnicos, e que cada integrante, teña a sua función delimitada, así no futuro cando alguha de vos se vaia, podes sustituir por alguien novo, pero para ese posto determinado.
    A anarquia, probablemente en cvalqueira situación, termina por levar ó desinteres, e perdense proxectos coma este.
    Que non vos doan prendas a hora de eliminar un comentario por falta de rigurosidade, ou por estar mal escrito, ainda que se enfade o que o redacta, e ese grupo de decisión final que decida sobre o que se inclue ou non no blog, preocupese mais da esencia do producto final que en si se van a enfadar con eles por non publicarlles os comentarios.
    Por ultimo non olvidedes a parte tecnica, o diseño, as cousas atractivas e novedosas encanchan, si vos fai falta pedide axuda neste apartado, todos temos amigos que saben de informatica, a botannos unha man, incluso pode ser a forma de implicar a escola no blog, sin que se metan nos contidos.
    Salu2

  2. minimundos · mayo 7, 2008

    En primeiro lugar queremos agradecerlle a súa presencia na inauguración do noso proxecto. Ainda que a miña compañeira Isabel Tella Romay, non o comentou no acto; temos moito que agradecerlle ó noso profesor de Peridismo Turístico, Cristóbal Ramírez. Todo o proxecto xurdíu del, ademáis é él o que leva a voz cantante en todo o asunto, ainda que nós, como mulleres galegas que somos, temos voz e voto. Sólo faltaría!!
    No tema que nos propón de ter un equipo de redacción para o blog, algo así temos. Cristóbal coordina os nos traballos e os posts para que cada día haxa novos temas no blog. Conxuntamente con 2 rapazas de clase, supervisan o blog. E normalmente, antes de colgalo no blog enviámosllelo para que o revise.
    Moitísimas gracias polas súas aportacións. Son de grande axuda vindo de vostede, agora que nós estamos comezando a camiñar por estes lares.
    Gracias e esperamos que se faga un seguidor do noso blog e que siga aconsellándonos por medio dos comentarios.

  3. Jose Salgado · mayo 9, 2008

    Bueno, bueno…Aparte de suscribir todo lo que os aconseja Telmo en su mensaje, me gustaría felicitaros de nuevo por la iniciativa y recalcar lo que dije en la presentación. Aparte de lo interesante de la iniciativa, me sorprendió muy gratamente el aspecto estético del blog, muy “profesional” en su diseño y en su edición gráfica. Me gustaría animaros a que tratéis de mantener ese nivel a toda costa, o incluso mejorarlo. Si trabajáis como profesionales, con rigor y exigencia aprenderéis muchas pequeñas cosas que os servirán, sin duda, en vuestro futuro profesional. Cosas que solo se aprenden pensando y repensando como mejorar un producto o un servicio. Así que ANIMO! el futuro es vuestro.

  4. minimundos · mayo 9, 2008

    Muchas gracias José.

    La verdad que este proyecto nos hace mucha ilusión a todas y sobretodo tanto esteticamente como organizativamente porque somos como una piña a la hora de trabajar y ponernos de acuerdo. Lo que más deseamos que este post siga adelante y siga creciendo y con todo el apoyo que nos mostrais profesionales y profesores nos sentimos muy apoyadas y deseamos poder plasmar en este blog todos los consejos que nos aportais.

    María González López

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s